Доставка, Оплата, Гарантії

Працюючи з нами, ви абсолютно нічим не ризикуєте.


   Оформляючи замовлення в нашому інтернет-магазині, ви можете бути впевнені, що отримаєте саме те, що замовляли належної якості.


   Ми безумовно підтримуємо гарантії та терміни, заявлені в умовах від 12 місяців на всі представлені товари.


   


  Як замовити товар:


  1. Ви оформляєте замовлення через телефон або через форму замовлення на сайті.


  2. Ми запакуємо Ваше замовлення і доставимо будь-якими зручними для вас службами доставки вантажу.


  3. Ви можете оплатити товар трьома способами:


- готівкою


- післяплатою при отриманні у відділенні служби доставки


- онлайн оплата на сайті через платіжну систему WayForPay карткою, на виплат Моментальна розстрочка ПриватБанку, картками Visa/Mastercard, Privat24, Термінали, Apple Pay, Google Pay, bitcoin і т.д.


У разі онлайн оплати товару ви можете запросити повернення оплачених коштів до погодження вашого замовлення з представником магазину та надсилання товару на вашу адресу. У цьому випадку за вашим запитом кошти без будь-яких додаткових умов будуть повернені вам на ту саму картку, з якою ви оплачували покупку протягом 1-3 робочих днів. Якщо ж товар вже буде відправлено на вашу адресу, то кошти вам будуть відшкодовані після того, як товар повернутися до нас на склад. Після повернення товару складу ви отримаєте свої кошти протягом 1-3 робочих днів.


Порядок повернення та обміну


  1. При отриманні товару Ви маєте можливість оглянути його, ретельно перевіряйте комплектацію обраного товару та сам товар на відсутність дефектів при його отриманні. Комплектність товару перевіряється описом товару та посібником з його експлуатації. Якщо щось не так, можете повернути до місця отримання.


  2. Зверніть увагу! Ми страхуємо всі вантажі, що відправляються. Тому відкрийте та огляньте посилку відразу при отриманні (у відділенні перевізника або кур'єра). Якщо раптом щось розбилося, пом'ялося чи втратило зовнішній вигляд, обов'язково складайте дома з працівниками компанії-перевізника відповідний акт. Тільки тоді ми зможемо вам допомогти.


   3. Також обов'язково зберігайте повний комплект товару, упаковку, ярлики, заводське маркування. Якщо товари з розділу Побутова техніка не працюють з якоїсь причини, їх обмін або повернення здійснюється тільки після укладання спеціаліста сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.


   4. На всі товари нашого магазину діє гарантія. У разі гарантійного випадку ми відремонтуємо або замінимо бракований товар на аналогічний. Усі претензії приймаються лише за пред'явленні документа, що підтверджує покупку. У магазині відсутня гарантія повного задоволення (ми не повертаємо гроші за товар, якщо він вам просто не сподобався або не виправдав ваших очікувань), уважно читайте опис товару, в ньому все відповідає заявленим характеристикам. Хороших та приємних покупок!


Скарги та рекламації


   5. З усіма скаргами та рекламаціями ви звертаєтеся за телефонами, зазначеними в шапці сайту.


   6. Після погодження, Ви надсилаєте неякісний товар за наш рахунок. Обов'язково вкладіть у коробку з товаром записку із зазначенням причин повернення, щоб ми могли швидко розібратися.


   7. Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:


природне зношування або вичерпання ресурсу;

випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);

ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);

пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);

пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережі;

пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;

пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;

пошкодження, спричинені використанням товару за призначенням чи порушенням правил його використання.

   8. Обмін виробу проводиться після проведення комісії протягом 14 днів (це максимальний термін, зазвичай це 2-3 дні). Повернення грошей не передбачено, т.к. витрачається багато фінансів на оформлення замовлення, доставку та забір товару до відділень служб вантажоперевезення тощо.


   9. Ми робимо заміну або ремонт виробів, що вийшли з експлуатації під час гарантійного терміну. Якщо виріб підлягає ремонту, ми здійснюємо його у своєму сервісному центрі, при неможливості ремонту, робимо заміну виробу. Також ми можемо відремонтувати товари, куплені не в нашому магазині за окрему плату.


СПИСОК ПРОДУКЦІЇ, ЩО НЕ ПІДЛІЖАЄ ПОВЕРНЕННЯ

Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням